2009-07-09

Dagen och gårdagen har spenderats med bästaste Emelie! Igår var vi på stan, Emelie köpte kläder för 900 (!) och jag för 0.00 (!!!!!) Det är säkert första gången på många år jag inte köpt någonting när jag har haft tillfället. Kan bero på att jag försöker spara lite till Ullared imon! Jag lääängtar! Är i desperat behov av att uppdatera min garderåb med lite färg!
Senare på kvällen var vi på friskispass med Becca och Ronja. Jag önskar innerligt att jag hade haft min kamera med mig (a)
Efter det såg vi på "Moulin Rouge". Den var konstig, rolig, originell, fin, sorglig och as bra! Riktigt bra film om man ger den lite tid.

Idag har vi mest slappat, härligt <3

Snart kommer mormor och morfar, de ska stanna i över en vecka och hjälpa pappa att glasa in våran altan.

Har inga planer inför helgen, hitta på någonting?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar