2009-07-18

Smycke!

Nu har vi äntligen lyckats köpa mitt halsband! Ett fint litet hjärta från Sandbergs för 1.800 med kedja.



Jag och Emelie hade jätte roligt de här dagarna. Vi gjorde inte mycket mer än att se på film men det var trevligt.
Vi gick på den nya Harry Potter filmen igår och den var jätte dålig! Dom fokuserade filmen på helt fel saker och tog bort viktiga detaljer, det blev typ en pinsam kärleksfilm. Hoppas att de lyckas bättre med de två sista.

Snart bär det av till Halland med familjen. Får se om det blir något roligt eller bara pina. Efter det ska vi till min farmor och farfars sommarstuga i Vislanda. Det kommer att bli så tråkigt men jag kanske får ta tåget hem tidigare om jag har någon att bo hos.
Vi får se hur det blir, hörs om ca en och en halv vecka (om jag inte kommer åt något internet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar